czwartek, 29 października 2009

Przemiła niespodzianka : wyróżnienia

Ostatnio spotkały mnie przemiłe niespodzianki:

Wyróżnienie od KonKaty:




Wyróżnienie od Aleksandry:

Radości małe i duże


Premia od Edit i Kasmatki






Otrzymałam ją razem z tymi takimi zasadami (cytat z blogu Edit):
  1. opublikuj znaczek na swoim blogu z komentarzem zachęcającym i linkiem do osoby od której go otrzymałaś
  2. przekaż go do 10 osób (wiem,wiem nie jest to łatwe)
    z prośba o opublikowaniu zasad.
  3. osoby, które odbiorą znaczek proszone są o zostawienie komentarza.
    Kochani mile będziecie widziani w gronie stałych gości - obserwujących blog.
    Zasadą powyższej premii jest poznanie jak największej liczby blogów, a zostawienie swojej wizytówki jest dla Ciebie reklamą i zachęceniem do odwiedzenia Twojego bloga. Myślę, że każdy z nas marzy o jak największej liczbie gości :)
Bardzo dziękuję!!!

Premię przekazuję do:
  1.  Ludkasz 
  2.  KonKata
  3.  Apuni  
  4.  Sajo
  5.  Askoz
  6.  Aleksandry
  7.  Dana M.
  8.  AniaZosia 
  9.  Brzydula
  10.  Raj Lal

14 komentarzy:

  1. Joasiu, bardzo mile mnie zaskoczyłaś:) Dziękuję Ci ogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę własnym oczom - jaki mnie zaszczyt kopnął :) Toć ja dopiero raczkuję w blogowym świecie :)
    Ślicznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie.
    To dla mnie ogromne zaskoczenie bo nie tak dawno ruszyłam z tym blogiem. Dziękuję jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za wyroznienie :-)
    pozdrawiam serdecznie, zyczac milej soboty i niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :-) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo:) To przemiła niespodzianka:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż, języka w gębie zapomniałam z wrażenia, że tak mój stan określę. Dziękuję Ci bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Joasiu, tym razem ja zapraszam Cie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨)
    (¸.•´ (¸.•` * ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    ........|___|...TE DESEO
    ........|000|...FELIZ NAVIDAD
    ........|000|...LLENA DE LUZ Y AMOR
    ........|000|...Y PROSPERIDAD
    ........|000|... FELIZ AÑO NUEVO 2010
    .........\00/.... Q ESTE AÑO SEA CARGADO
    ..........\0/..... DE BUENAS VIBRACIONES Y BUENOS DESEOS
    ...........||...... PARA TODOS, SON LOS SINCEROS DESEOS
    ...........||...... DE ANA
    ...........||......
    .........._||_....FELI... FIESTAS!!!
    ♥¸.•*¨)¸.•*¨)
    (¸.•´♥♥.¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)★¡¡¡Feliz Navidad!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Joasiu! Bardzo miło dostać wyróżnienie. Troszkę się zeszło z wyborem 10 blogów ale w końcu się udało :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...