piątek, 29 stycznia 2010

Rogaliki półfrancuskie

Jest to bardzo prosty przepis na rogaliki. Robi się je szybko i łatwo.
Rogaliki pomagał mi robić mój młodszy synek, który jest obecnie chory i nudzi się.


 



Przepis na rogaliki półfrancuskie dietetyczne:

Składniki:
  • 50 dag twarogu,
  • 50 dag margaryny,
  • 50 dag mąki,
  • powidła;
Twaróg utrzeć z margaryną, dodać mąkę i wyrobić. Ciasto cienko  rozwałkować, wycinać kwadraty i na każdy nałożyć powidła. Zawinąć.  Rogaliki piec w temperaturze ok. 180 stopni około 20 minut.

6 komentarzy:

  1. mniam, takie robiła moja babcia...ech...

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda,że to łatwe.... koniecznie muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłam z rewizytą :) Ależ tu smakowicie - rogaliczki wyglądają wspaniale i z opisu również kuszą łatwością wykonania - trzeba wypróbować :) Pozdrawiam cieplutko - będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Joasiu :) zapraszam do siebie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj ! Ależ u Ciebie pyszności ! A ja kanapkę z p[sztetem jem ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czy to nie pomyłka aż 0,5 kg margaryny .pozdrawiam basia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...