czwartek, 2 września 2010

Lubię ...



Do zabawy zaprosiły mnie: Niesława, Sylwerado, Ania, MaJu.

Dziękuję Wam bardzo, że zaprosiłyście mnie do tej sympatycznej zabawy:)


Zasady zabawy:
1. Napisz kto Cię zaprosił do zabawy.
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz.
3. Zaproś kolejne 10 osób i poinformuj je w komentarzach.
 Lubię:
  1. najbardziej na świecie lubię być razem z moją rodziną;
  2. być mamą i żoną;
  3. czytać, czytać i jeszcze raz czytać;
  4. słońce, światło, kolor żółty;
  5. czasem wiatr, deszcz;
  6. polską złotą jesień;
  7. gotować i piec dla bliskich;
  8. robótki wszelakie: najbardziej papier mache  i szycie lal, recykling oraz mnóstwo innych;
  9. piękne zapachy wokół mnie;
  10. marzyć;
A z tym zaproszeniem do zabawy to może być problem. Już chyba większość osób brała w niej udział.  
Dlatego ja zapraszam do tej fajnej zabawy wszystkie osoby zaglądające tu i mające na nią ochotę:)

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)


4 komentarze:

  1. Witaj! Codziennie wchodze na Twojego bloga i musze stwierdzic, ze dzieki Twojemu przepisowi na ciasto, pierwszy raz udalo mi sie je zrobic:)ba, nawet super wyszlo... Dziekuje jeszcze raz i pozdrawiam. Co do zabawy "w lubie" czuje sie zaproszona za co serdecznie dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pod pierwszą trójką i ja się podpisuję oburącz :) I ta jesień...też uwielbiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joasiu! zawsze sie zastanawiałam co mogłabym zrobić z papier mache a tu proszę- korale:) pięknie je zrobiłaś! i uwielbiam twoje t-shirt yarn! i nie mogę się doczekać kiedy coś pokażesz z tej "beczki"
    i też lubię gotować i piec dla bliskich:)
    i uściski:)*
    J. :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...